4

ସୁସ୍ଥ ରହିବା ପାଇଁ ମାନନ୍ତୁ ଏହି ପରାମର୍ଶ ।

HEALTH

ଆମର ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳ ଜୀବନରେ ଆମେ ଏସବୁ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହଁ। ସମୟର ଏପରି ସ୍ଥିରତା ଅଛି ଯେ ଯଦିଓ ଆମେ ଯୋଗ କରିବାକୁ, ବ୍ୟାୟାମ କରିବାକୁ କିମ୍ବା ଏକ ସଠିକ୍ ଡାଏଟ୍ ଟେବୁଲ୍ କରିବାକୁ ଚାହୁଁ, ତଥାପି ଆମେ ତାହା କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ନୁହଁନ୍ତି। ସୁସ୍ଥ ରହିବା ଆମ ପାଇଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ। ସେମାନେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ସୁଖ କେବଳ ସୁସ୍ଥ ଶରୀରରେ ରହିଥାଏ ଏବଂ ଏକ ସୁସ୍ଥ ଶରୀର ପାଇଁ ନିୟମିତ ବ୍ୟାୟାମ,

ସଠିକ୍ ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ପରିଷ୍କାର ପରିଚ୍ଛନ୍ନତା ପ୍ରତି ଧ୍ୟାନ ଦେବାକୁ ପଡିବ। କିନ୍ତୁ ଆମର ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳ ଜୀବନରେ ଆମେ ଏସବୁ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହଁନ୍ତି। ସମୟର ଏପରି ସ୍ଥିରତା ଅଛି ଯେ ଯଦିଓ ଆମେ ଯୋଗ କରିବାକୁ, ବ୍ୟାୟାମ କରିବାକୁ କିମ୍ବା ଏକ ସଠିକ୍ ଡାଏଟ୍ ଟେବୁଲ୍ କରିବାକୁ ଚାହୁଁ, ତଥାପି ଆମେ ତାହା କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ନୁହଁନ୍ତି। ଯଦି ଆପଣ ଅତ୍ୟଧିକ ବ୍ୟସ୍ତ ଅଛନ୍ତି ତେବେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଭୟଭୀତ ହୁଅନ୍ତୁ ନାହିଁ,

exe

ଆମେ ଆପଣଙ୍କୁ କିଛି ଛୋଟ ଟିପ୍ସ ଏବଂ କୌଶଳ କହୁଛୁ, ଯାହା ଆପଣଙ୍କୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ। ପାଣିରେ ମିଶ୍ରିତ ଏକ ଚାମଚ ମହୁ ଦିନକୁ ଦୁଇରୁ ଚାରିଥର ପିଇବା ଉଚିତ। ଏହା ରକ୍ତଚାପକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ରଖେ। ଏକ ଗ୍ଲାସ ପାଣିରେ ଏକ ଲେମ୍ବୁ ଚିପିବା ଏବଂ ସକାଳେ ଖାଲି ପେଟରେ ପିଇବା ଦ୍ୱାରା ଆଖି ଭଲ ରହିଥାଏ। ସୂର୍ଯ୍ୟକିରଣ ହୋଇଥିବା

lemon

ଚର୍ମକୁ ସୁଦୃଢ଼ କରିବା ପାଇଁ ସ୍ନାନ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଶରୀରରେ ନଡ଼ିଆ ପାଣି, କଞ୍ଚା କ୍ଷୀର, କାକୁଡି ଏବଂ ଲେମ୍ବୁ ରସ ଏବଂ ଚନ୍ଦନ ପାଉଡର ଲଗାନ୍ତୁ। ପ୍ରତିଦିନ ନଖରେ ଅଲିଭ୍ ତେଲ ଲଗାନ୍ତୁ ଏବଂ ହାଲୁକା ମସାଜ୍ କରନ୍ତୁ। ଏହା ଆପଣଙ୍କ ହାତକୁ ପରିଷ୍କାର ଏବଂ ସୁନ୍ଦର ଦେଖାଯିବ। ଏକ ପାଚିଲା କଦଳୀକୁ ମୁହଁରେ ଲଗାନ୍ତୁ। ଅଧ ଘଣ୍ଟା ପରେ ଥଣ୍ଡା ପାଣିରେ ଧୋଇ ଦିଅନ୍ତୁ।

ପିମ୍ପଲ୍ ର ଦାଗ ହଟାଇବା ପାଇଁ 2 ଗ୍ରାଉଣ୍ଡ ବାଦାମ, 2 ଚାମଚ କ୍ଷୀର ଏବଂ କମଳା ଚୋପା ର 1 ଚାମଚ ପେଷ୍ଟ ମିଶାଇ ଘଷନ୍ତୁ। ପ୍ରତିଦିନ ଓଠରେ ରସ ଲଗାନ୍ତୁ ଏବଂ ଅଧ ଘଣ୍ଟା ପରେ ଓଠକୁ ଥଣ୍ଡା ପାଣିରେ ସଫା କରନ୍ତୁ। କେଶ ଝଡ଼ିବା ଏବଂ ଏହାକୁ ମୋଟା କରିବା ପାଇଁ ନିମ୍ ତେଲ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ। ସ୍ନାନ କରିବା ସମୟରେ ଏକ ଭଲ ଆଣ୍ଟି ବ୍ୟାକ୍ଟେରିଆ ସାବୁନ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ। କେଶକୁ ଅଲଗା କରିବା ପାଇଁ ଓଦା କେଶକୁ କମ୍ କରିବା ଏବଂ ଦାନ୍ତ ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ଭୁଲନ୍ତୁ ନାହିଁ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *