7

ଏହି ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ଶରୀରରେ ମିଳିଥାଏ ଏହି ଭିଟାମିନ ।

HEALTH

ଉତ୍ତମ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଏବଂ ଏକ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଶରୀର ପାଇଁ ଯେପରି ଭିଟାମିନ୍ A, B, C ଏବଂ D ଆବଶ୍ୟକ, ସେହିପରି ଏକ ସୁସ୍ଥ ଶରୀର ପାଇଁ ଭିଟାମିନ୍ B12 ମଧ୍ୟ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ। ଯଦି ଏହା ଶରୀରରେ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣରେ ଥାଏ, ତେବେ ରୋଗ ଆପଣଙ୍କୁ ସହଜରେ ଘେରି ରହିପାରିବ ନାହିଁ। ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ବିଶେଷଜ୍ଞମାନେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଭିଟାମିନ୍ B12 ହେଉଛି ଏକ ଅତ୍ୟାବଶ୍ୟକ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ଯାହା ଆମର ଉତ୍ତମ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଉପଯୋଗୀ।

ଭିଟାମିନ୍ ବି 12 ର ଅଭାବ କିପରି ପୂରଣ ହୋଇପାରିବ ସେନେଇ ଆମେ ଡାଏଟ୍ ବିଶେଷଜ୍ଞ ଡକ୍ଟର ରଂଜନ ସିଂଙ୍କ ସହ ମଧ୍ୟ ଆଲୋଚନା କରିଛୁ ବୋଲି ସେ କହିଛନ୍ତି। ଶରୀରରେ ଭିଟାମିନ୍ B12 ର ଅଭାବ କାହିଁକି ରହିଥାଏ। ଡକ୍ଟର ରଂଜନ ସିଂ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଯଦି ଆପଣ ଭିଟାମିନ୍ ବି 12 ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ଖାଦ୍ୟ ଖାଉ ନାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ଏହାର ମୁଖ୍ୟ କାରଣ ହୋଇପାରେ। ଏଚ୍.ଆଇ.ଭି ଭଳି ରୋଗ ହେତୁ ଶରୀରରେ ଭିଟାମିନ୍ B12 ର ଅବଶୋଷଣ ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ।

frut

କେତେକ ଖରାପ ବ୍ୟାକ୍ଟେରିଆ, ଆଣ୍ଟିବାୟୋଟିକ୍, ସର୍ଜରୀ ଏବଂ ଟ୍ୟାପୱର୍ମ ମଧ୍ୟ ଭିଟାମିନ୍ B12 ଅଭାବର କାରଣ ହୋଇପାରେ। ଭିଟାମିନ୍ B12 ଅଭାବର ଲକ୍ଷଣ ମୁଣ୍ଡ ବୁଲାଇବା ଭୋକର ଅଭାବ ଫିକା ବା ଚମଡ଼ା ଚର୍ମ ବାରମ୍ବାର ମନୋବଳ ପରିବର୍ତ୍ତନ ହୁଏ। ଚାପ ବିସ୍ତାର କରେ ବହୁତ କ୍ଲାନ୍ତ କାରଣ ଘଟଣା ହାତ ଏବଂ ପାଦରେ ଝୁଣ୍ଟିବା ଦ୍ରୁତ ହୃଦସ୍ପନ୍ଦନ ମାଂସପେଶୀ ଦୁର୍ବଳତା। ଭିଟାମିନ୍ ବି -12 ଅଭାବ ରୋଗ।

fruit

ଭୁଲିଯିବା ସମସ୍ୟା ହେବାର ଆଶଙ୍କା ଅଧିକ। ହାଡରେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ହେବାର ଏକ ସମସ୍ୟା ଅଛି। ସମଗ୍ର ସ୍ନାୟୁ ପ୍ରଣାଳୀ ମଧ୍ୟ ଖରାପ ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇଥାଏ। ଏହି କାରଣରୁ ଶରୀରର ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଙ୍ଗକୁ ରକ୍ତ ପରିବହନରେ ମଧ୍ୟ ଅସୁବିଧା ହୁଏ। ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଭିଟାମିନ୍ ବି -12 କାହିଁକି ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ। ଭିଟାମିନ୍ ବି -12 ଅଭାବ ମସ୍ତିଷ୍କ ଏବଂ ସ୍ନାୟୁ ପ୍ରଣାଳୀ ଉପରେ ଖରାପ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ।

ମହିଳାମାନେ ଗର୍ଭାବସ୍ଥାରେ ଭିଟାମିନ୍ ବି -12 ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି। ଭିଟାମିନ୍ ବି -12 ଅଭାବ ବହୁତ ବଡ଼ କାରଣ ହୋଇପାରେ। ଏହା ଜରୁରୀ ଭିଟାମିନ୍ ଅଭାବରୁ ହାଡ ଏବଂ ଗଣ୍ଠିରେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ହୁଏ। ଏହା ରକ୍ତହୀନତାର ଆଶଙ୍କା ବଢାଇଥାଏ। ଶରୀରରେ ଶକ୍ତି ଉତ୍ପାଦନ ପାଇଁ ଭିଟାମିନ୍ B12 ମଧ୍ୟ ଆବଶ୍ୟକ। ଏହି ଜିନିଷ ଖାଇବାର ଲାଭ ଯଦି ଆପଣ ଶରୀରରେ ଏହି ଭିଟାମିନ୍ ର ଅଭାବ ଅନୁଭବ କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ କିଛି ଖାଦ୍ୟ ଅଛି ଯାହା ସାହାଯ୍ୟରେ ଆପଣ ଭିଟାମିନ୍ B12 ର ଅଭାବକୁ ସହଜରେ ପୂରଣ କରିପାରିବେ।
ଏକ ପ୍ରକାର ପନିର କ୍ଷୀର ମାଛ ଅଣ୍ଡା ସୋୟାବିନ୍ ଏବଂ କଦଳୀ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *