5

ପେଟର ଚର୍ବି କମେଇବା ପାଇଁ ଏହି ଘରୋଇ ଉପଚାର କରନ୍ତୁ l

HEALTH

ପେଟର ଚର୍ବି ହ୍ରାସ କରିବା ଏକ ଦୀର୍ଘ ଏବଂ କଷ୍ଟକର ପ୍ରକ୍ରିୟା ଲ ଶରୀରର ଅନ୍ୟାନ୍ୟ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଓଜନ ସହଜରେ ହ୍ରାସ କରାଯାଇପାରେ, କିନ୍ତୁ ପେଟର ଚର୍ବି ହ୍ରାସ କରିବା କଷ୍ଟକର ତେବେ ଏହାର କାରଣ ବୁଝିବା ଜରୁରୀ ଅଟେ l ଯଦି ଆପଣ ପେଟର ଚର୍ବି ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ତାହେଲେ ଏପରି କରନ୍ତୁ l
ଗଭୀର ନିଶ୍ୱାସ ଅଭ୍ୟାସ

କର ଟେନସନକୁ ଶୀଘ୍ର ହ୍ରାସ କରିବାର ସର୍ବୋତ୍ତମ ଉପାୟ ହେଉଛି କେବଳ ଶ୍ୱାସକ୍ରିୟା’ ଅଭ୍ୟାସ କରିବା – ନାକ ଦେଇ ପେଟରେ ନିଶ୍ୱାସ ନେବା, କିଛି ସେକେଣ୍ଡ ଧରି ରଖିବା, ଏବଂ ତାପରେ କରିବା ସମୟରେ ଓଠରେ ଗଭୀର ନିଶ୍ୱାସ ନେବା l ଏହା ହୃଦସ୍ପନ୍ଦନକୁ ମନ୍ଥର କରିବାରେ, ଶରୀରକୁ ଶାନ୍ତ କରିବାରେ ଏବଂ ଚାପ ହରମୋନ୍ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ l

fat

ଅଧିକ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଖାଆନ୍ତୁ ପ୍ରୋଟିନ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ, ଯାହା ଆମକୁ ଅଧିକ ସମୟ ପାଇଁ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅନୁଭବ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ ଏବଂ କ୍ୟାଲୋରୀ ବ୍ୟବହାରକୁ ମନ୍ଥର କରିଥାଏ ଯାହା ପେଟର ଚର୍ବି ବୃଦ୍ଧି କରିଥାଏ l ଚିନି ଖାଇବା ହ୍ରାସ କରନ୍ତୁ ତୁମର ଶରୀର ଏକ ସମୟରେ ଦୁଇରୁ ଦୁଇ ଚାମଚ ରକ୍ତ ଶର୍କରା ସଞ୍ଚାରର

ସମାନତାକୁ ପରିଚାଳନା କରିବା ପାଇଁ ନିର୍ମିତ, ଏବଂ ଏହାଠାରୁ ଅଧିକ କିଛି ଶରୀରର ଚର୍ବିରେ ପରିଣତ ହେବାର କ୍ଷମତା ଖାଦ୍ୟରେ ସରଳ ଶର୍କରା ପେଟର ଚର୍ବି ଶୀଘ୍ର ଜମା ହୋଇଯାଏ l ଅତ୍ୟଧିକ ଚିନି ଇନସୁଲିନ୍ ପ୍ରତିରୋଧକୁ ମଧ୍ୟ ବଢାଇଥାଏ, ଯାହା ରକ୍ତ ପ୍ରବାହରେ ଅଧିକ

ଇନସୁଲିନ୍ ସୃଷ୍ଟି କରିଥାଏ, ଏବଂ ପେଟରେ ଅଧିକ ଚର୍ବି ସଂରକ୍ଷଣକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିଥାଏ l ଦୈନିକ ବୁଲିବାକୁ ଯାଅ ଦୈନିକ ଚାଲିବା କମ୍ ସ୍ତରକୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ l ଶୀଘ୍ର ଚାଲିବା ମଧ୍ୟ ତୁମର ଇନସୁଲିନ୍ ସ୍ତରକୁ ଅଧିକ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ଭାବରେ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ, ଯାହା ପେଟର ଚର୍ବିକୁ କମ୍ କରିପାରେ l

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *