3

ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ ପରିବାରକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବା ପାଇଁ ଆପଣାନ୍ତୁ ଏହି 5ଟି ଟିପ୍ସ |

NEWS

ଆପଣ ମାନଙ୍କୁ ଆମର ପୋର୍ଟାଲ କୁ ବହୁତ ବହୁତ ସ୍ୱାଗତ କରୁଛୁ । ବନ୍ଧୁଗଣ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଆପଣଙ୍କ ପରିବାରକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବା ପାଇଁ ଏହି ୫ଟି ଟିପ୍ସ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ | ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଆପଣଙ୍କ ଶରୀରକୁ କିପରି ଥଣ୍ଡା ରଖାଯାଏ: ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଖରାଦିନେ, ଝାଳ ଏବଂ ଆର୍ଦ୍ର ପାଗ | ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ, କେହି କିଛି ଖାଇବାକୁ ଇଚ୍ଛା କରନ୍ତି ନାହିଁ କିମ୍ବା ବାହାରକୁ ଯିବା ଭଳି ଅନୁଭବ କରନ୍ତି ନାହିଁ | ଏଥିରୁ ଜଣାପଡୁଛି ଯେ ଦିନସାରା କେବଳ ପାନୀୟ ଜଳ ରଖନ୍ତୁ | ଖାଇବା ଥଣ୍ଡା ପାନୀୟ ବ୍ୟବାହର କରନ୍ତୁ ଯାହା ଦ୍ଵାରା ଶରୀରରେ ଆର୍ଦ୍ରତା ରହିଥାଏ | ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ପେଟ ଏବଂ ହଜମ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସମସ୍ୟା ସବୁଠୁ ଅଧିକ | ଟିକିଏ ଅସାବଧାନତା ଜ୍ୱର, କାଶ ଏବଂ ପେଟ ଜନିତ ସମସ୍ୟାକୁ ନେଇଥାଏ | ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ତୁମର ଦୈନନ୍ଦିନ କାର୍ଯ୍ୟ ଏବଂ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ପାନୀୟର ଯତ୍ନ ନେବା ଉଚିତ୍ | ଗରମରୁ ରକ୍ଷା କରିବାର ପଦ୍ଧତି ଆପଣ ଗ୍ରହଣ କରିବା ଉଚିତ୍ | ହାଲୁକା ଖାଦ୍ୟ ଖାଆନ୍ତୁ, ପ୍ରଚୁର ପାଣି ପିଅନ୍ତୁ, ହାଲୁକା ସୂତା ପୋଷାକ ପିନ୍ଧନ୍ତୁ, ଖରାରେ ବାହାରକୁ ଯାଆନ୍ତୁ ନାହିଁ, ଋତୁକାଳୀନ ଫଳ ଏବଂ ପନିପରିବା ଖାଆନ୍ତୁ ଏବଂ ବ୍ୟାୟାମ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ | ଏହା ଆପଣଙ୍କ ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢାଇବ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କୁ ରୋଗରୁ ଦୂରେଇ ରଖିବ | ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଆପଣ ଜୀବନଶୈଳୀରେ କେଉଁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ଉଚିତ୍ ତାହା ଆମକୁ ଜଣାନ୍ତୁ, ଯାହାଫଳରେ ଆପଣ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ପରିବାର ସୁରକ୍ଷିତ ଅଛନ୍ତି | ଏହି ଟିପ୍ସ ଗ୍ରୀଷ୍ମର ଅସୁବିଧା ଦୂର କରିବ

1. ହାଲୁକା ଏବଂ ସୂତା ପୋଷାକ ପିନ୍ଧନ୍ତୁ:-
ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଥଣ୍ଡା ରହିବା ପାଇଁ ଆପଣ ହାଲୁକା ରଙ୍ଗର ପୋଷାକ ବ୍ୟବହାର କରିବା ଉଚିତ୍ | ହାଲୁକା ରଙ୍ଗ ଆଖିରେ ଥଣ୍ଡା ଆଣିଥାଏ | ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ସୂତା, , କ୍ରିପ୍ କିମ୍ବା ଜର୍ଜେଟ୍ ପରି ପତଳା ପୋଷାକ ପିନ୍ଧିବା ଉଚିତ୍ | ଏହି ପୋଷାକରେ ବାୟୁ ସହଜରେ ଗତି କରେ ଏବଂ ତୁମର ଝାଳ ମଧ୍ୟ ଶୀଘ୍ର ଶୁଖିଯାଏ | କପା ପୋଷାକ ଚର୍ମ ସଂକ୍ରମଣ ଏବଂ ପ୍ରବଳ ଗରମରୁ ମଧ୍ୟ ରକ୍ଷା କରିଥାଏ | – ସତେଜ ଏବଂ ହାଲୁକା ଖାଦ୍ୟ ଖାଆନ୍ତୁ- ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ଆପଣ ଖାଦ୍ୟର ଯତ୍ନ ନେବା ଉଚିତ୍ | ତୁମେ ଏପରି ଜିନିଷ ଖାଇବା ଉଚିତ ଯାହା ହାଲୁକା ଏବଂ ସହଜରେ ହଜମ ହୁଏ | ଆପଣ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ଫଳ ଖାଇବା ଉଚିତ୍ | ତୁମେ ଭୋକିଲା ଅପେକ୍ଷା ଟିକିଏ କମ୍ ଖାଅ, ଅଧିକ ତେଲିଆ ମସଲା ଖାଇବା ଠାରୁ ଦୂରେଇ ରୁହ | ଖାଦ୍ୟରେ କମଳା, ତରଭୁଜ, , ଅଙ୍ଗୁର ଏବଂ ଆମ୍ବ ପରି ରସୁଣ ଫଳ ଖାଆନ୍ତୁ | ଏହା ସହିତ ଶରୀରରେ ଜଳର ଅଭାବ ସହଜରେ ପୂରଣ ହୋଇପାରିବ |

water to sun 1
2.ଶରୀରକୁ ହାଇଡ୍ରେଟେଡ୍ ରଖନ୍ତୁ:-
ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ ସୁସ୍ଥ ରହିବା ପାଇଁ ଶରୀରକୁ ହାଇଡ୍ରେଟ୍ ରଖିବା ସବୁଠାରୁ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ | ଆପଣ ଦିନସାରା ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ପାଣି ପିଇବା ଉଚିତ୍ | ଏହା ବ୍ୟତୀତ ରସ, କଦଳୀ, କ୍ଷୀର, ବଟରମିଲ୍କ, ଲସି, ଲେମ୍ବୁ, ଗ୍ଲୁକନ୍ ଡି ପିଇବା ଉଚିତ୍ | ଆପଣ ଦିନକୁ 1 ଟି ନଡିଆ ପାଣି ପିଇବା ଜରୁରୀ, ଏହି କାରଣରୁ ଶରୀରରେ ଜଳର ଅଭାବ ସହଜରେ ପୂରଣ ହୋଇପାରିବ |

body 1
4- ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣର ଶୋଇବା :-
ଗ୍ରୀଷ୍ମ ସମୟରେ ପ୍ରଚୁର ନିଦ ଆବଶ୍ୟକ | ଅନେକ ଥର, ଅତ୍ୟଧିକ ଉତ୍ତାପ ହେତୁ, ଆମେ ଭଲ ନିଦ ପାଇପାରୁନାହୁଁ, ଯେଉଁ କାରଣରୁ ଉତ୍ତେଜନା ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ | ତେଣୁ, ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ଆବଶ୍ୟକତା ଅନୁଭବ କରନ୍ତି, ସମସ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟ ଛାଡି ଶୋଇବା ସମାପ୍ତ କରନ୍ତୁ | ଭଲ ନିଦ ଶରୀରକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖେ ଏବଂ ରୋଗ ଦୂର କରେ |

5- ବ୍ୟାୟାମ କରନ୍ତୁ :-
ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁରେ, ଆପଣ ଟିକେ ବ୍ୟାୟାମ କରିବା ମାତ୍ରେ ଝାଳ ପ୍ରବାହିତ ହେବାକୁ ଲାଗେ, ଏହାର ଅର୍ଥ ନୁହେଁ ଯେ ଆପଣ ବ୍ୟାୟାମ କରିବା ବନ୍ଦ କରିବା ଉଚିତ୍ | ଆପଣ କିଛି ବ୍ୟାୟାମ କରିବା କିମ୍ବା ପ୍ରତିଦିନ ଚାଲିବା ଉଚିତ୍ | ଆପଣ ସକାଳ ଏବଂ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଯୋଗ ମଧ୍ୟ କରିପାରିବେ | ବ୍ୟାୟାମ କରିବା ଦ୍ୱାରା ଶରୀରକୁ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ରଖିବ | ତେବେଏତିକି କହି ବିଦାୟ ନେଉଛୁ ଧନ୍ୟବାଦ ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ।

ଏହି ପୋଷ୍ଟ ଟି ପଢି କେମିତି ଲାଗିଲା ଆପଣ ମାନେ କମେଣ୍ଟ କରି ନିଶ୍ଚିତ ଭାବେ ଜଣେଇବା ସହିତ ଆପଣ ଆମର ପୋଷ୍ଟ କୁ ଫ୍ରେଣ୍ଡ ସହିତ ସେୟାର କରି ଦେବେ ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *