unnamed gf

ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା ହେଉଥିଲେ ଆମେ କେମିତି ରକ୍ଷା ପାଇପାରିବା ଜାଣନ୍ତୁ।

FACT

ହାଲୋ ହାଏ ଆପଣମାନଙ୍କୁ ଆମର ଏହି ଓଡ଼ିଆ ପୋର୍ଟାଲକୁ ସ୍ୱାଗତ ଜଣାଉଛୁ ପୁଣି ଏକ ନୂଆ ଟପିକ ସହିତ ଆଶା କରୁଛି ଆପଣମାନେ ସମସ୍ତେ ଭଲରେ ଥିବେ ତେବେ ଚାଲନ୍ତୁ ଜାଣିବା ଆଜିର ଏହି ଟପିକ। ବନ୍ଧୁଗଣ ପ୍ରଥମେ ଶଯ୍ୟା ବିଶ୍ରାମକୁ ସୀମିତ କରନ୍ତୁ ଅଧ୍ୟୟନରୁ ଜଣାପଡିଛି ଯେ ସ୍ୱଳ୍ପ ମିଆଦି ଲୋ-ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା ଥିବା ବ୍ୟକ୍ତି ଯେଉଁମାନେ ଅଧିକ ବିଶ୍ରାମ କରନ୍ତି ଏବଂ ସକ୍ରିୟ ଥିବା ଲୋକଙ୍କ ଅପେକ୍ଷା ଦୈନନ୍ଦିନ କାର୍ଯ୍ୟରେ ଅଧିକ କଷ୍ଟ ଅନୁଭବ କରନ୍ତି। ସାନ ଡିଏଗୋ ମେଡିକାଲରେ ପିଠି ଏବଂ ମେରୁଦଣ୍ଡର ଯତ୍ନ ନେଉଥିବା ଅର୍ଥୋପେଡିକ୍ ସର୍ଜନ ମାଇକ୍ ଫ୍ଲିପିନ୍ କୁହନ୍ତି, ରୋଗୀମାନେ ତିନି ଦିନରୁ ଅଧିକ ଶଯ୍ୟା ବିଶ୍ରାମରୁ ଦୂରେଇ ରହିବା ଉଚିତ୍ ମୁଁ ମୋର ରୋଗୀଙ୍କୁ ଯଥାଶୀଘ୍ର ଚଳପ୍ରଚଳ କରିବାକୁ ଉତ୍ସାହିତ କରୁଛି ବୋଲି ସେ କହିଛନ୍ତି।

cfghgchjng

ଦ୍ୱିତୀୟରେ ବ୍ୟାୟାମ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ପ୍ରାୟତ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଔଷଧ ୱିଲମର୍ଥ କୁହନ୍ତି, ଚାଲିବା ପରି ସରଳ ବ୍ୟାୟାମ ବହୁତ ସାହାଯ୍ୟକାରୀ ହୋଇପାରେ ଏହା ଲୋକଙ୍କୁ ବସିବା ସ୍ଥିତିରୁ ବାହାର କରି ଶରୀରକୁ ଏକ ନିରପେକ୍ଷ, ସରଳ ସ୍ଥିତିରେ ରଖିଥାଏ ବୋଲି ସେ କହିଛନ୍ତି କିନ୍ତୁ ମଧ୍ୟମତାରେ ଗତି କରିବାକୁ ମନେରଖ, ଫ୍ଲିପିନ କୁହନ୍ତି ବଗିଚା ପରି କଠିନ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପରୁ ଦୂରରେ ରୁହନ୍ତୁ ଏବଂ କୌଣସି ଗତି ପ୍ରଥମେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ସୃଷ୍ଟି ନକରିବାକୁ ଏଡ଼ାନ୍ତୁ ତୃତୀୟରେ ଭଲ ସ୍ଥିତି ବଜାୟ ରଖନ୍ତୁ ଜିମରେ ଦୀର୍ଘ ବ୍ୟାୟାମ ପରେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥାଇପାରେ, କିନ୍ତୁ ଏହାର କାରଣ ବୋଧହୁଏ ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ନିର୍ମାଣ ହୋଇଆସୁଛି ୱିଲମାର୍ଟ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଅଧିକାଂଶ ଲୋକ ସେମାନଙ୍କର ଦୈନନ୍ଦିନ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପକୁ ଯିବାବେଳେ ସେମାନଙ୍କ ପିଠିରେ ଅନାବଶ୍ୟକ ଚାପ ପକାନ୍ତି।

fgfdxhg

ସେ କୁହନ୍ତି ଛୋଟ ଜିନିଷ ଯୋଗ କରେ ତୁମର ଦାନ୍ତ ଘଷିବା ପାଇଁ ଭୁଲ୍ ଭାବରେ ସିଙ୍କ ଉପରେ ନିର୍ଭର କରି ତୁମେ ତୁମର ପିଠି ଉପରେ ଚାପକୁପଚାଶ ଶତକଡା ବଢ଼ାଇ ପାରିବ ପିଠିରେ ସଠିକ୍ ପରିମାଣର ବକ୍ରତା ରଖିବା ଦ୍ୱାରା ସ୍ନାୟୁରୁ ଚାପ ଦୂର ହୁଏ ଏବଂ ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା କମିଯାଏ। କ୍ରନିକ ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ପରିଚାଳନା କରିବା ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବ୍ୟାୟାମ ଯୋଜନା ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଜରୁରୀ ବୋଲି ପଶ୍ଚିମ ଭର୍ଜିନିଆ ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟର ଅର୍ଥୋପେଡିକ୍ ଫିଜିକାଲ୍ ଥେରାପିଷ୍ଟ ତଥା ଆସୋସିଏଟ୍ ପ୍ରଫେସର ଡି ସ୍କଟ୍ ଡେଭିସ୍, ପିଟି, ଏମ୍ଏସ୍, ଏଡିଡି, ଓସିଏସ୍ କୁହନ୍ତି ତୁମର କୋରକୁ ମଜବୁତ କର କ୍ରନିକ୍ ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା ଥିବା ଅଧିକାଂଶ ଲୋକ ପେଟର ମାଂସପେଶୀରୁ ଉପକୃତ ହେବେ ନମନୀୟତାକୁ ଉନ୍ନତ କରନ୍ତୁ।

ghgfh

ଅତ୍ୟଧିକ ଟେନସନ ଏବଂ ଟାଣ ଦ୍ୱାରା ପିଠି ଯନ୍ତ୍ରଣା ହୋଇପାରେ ଡେଭିସ୍ କୁହନ୍ତି, ନମନୀୟତା ବଢାଇବାରେ ଆମର ଲକ୍ଷ୍ୟ ହେଉଛି ପାଦରୁ ମୁଣ୍ଡ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସମଗ୍ର ଶରୀରରେ ସମାନ ଭାର ରଖିବା, ଗୋଟିଏ ଭଲ ବ୍ୟାୟାମ ହେଉଛି ଗୋଟିଏ ଗୋଡ ବିସ୍ତାର ହୋଇ ଅନ୍ୟଟି ବେଡର ଧାରରେ ବସିବା ଚଟାଣରେ ଗୋଟିଏ ତୁମର ହାମଷ୍ଟ୍ରିଙ୍ଗକୁ ଏକ ନିରପେକ୍ଷ ଅବସ୍ଥାରେ ରଖିବାବେଳେ ଆଗକୁ ବଢାଇ ଏକ ଷ୍ଟ୍ରେଚ୍ ଦିଅ ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *