mula

ମୂଳା ଖାଉଥିଲେ ନିଶ୍ଚୟ ପଢନ୍ତୁ ଏହି ଖବର । ମୁଳାର ଓୌଷଧୀୟ ଗୁଣ |

HEALTH

ଶୀତ ଋତୁରେ ମିଳୁଥିବା ପନିପରିବା ମଧ୍ୟରେ ମୂଳା ଅନ୍ୟତମ।ଶୀତ ଋତୁରେ ମୂଳା ଅନେକ ଉପାୟରେ ଖିଆଯାଏ। ଲୋକମାନେ ଏହାକୁ ସାଲାଡ ଏବଂ ସବୁଜରୁ ପନିପରିବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଖାଆନ୍ତି। ମୂଳା ଏହାର ସମସ୍ତ ରୂପରେ ସ୍ୱାଦରେ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ।ତେବେ ଆସନ୍ତୁ ଆଜି ଆପଣଙ୍କୁ ମୂଳା ର କିଛି ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପକାରିତା ବିଷୟରେ କହିବୁ ଯାହାକୁ ପ୍ରୟୋଗ କରି ଆପଣ ଅନେକ ଫାଇଦା ପାଇ ପାରିବେ।

radish

ପାକସ୍ଥଳୀରେ ଉନ୍ନତି କରି ଭୋକ ବଢାଇବା ପାଇଁ ମୂଳା ମଧ୍ୟ କାମ କରେ। କେବଳ ଏତିକି ନୁହେଁ, ଖାଲି ପେଟରେ ମୂଳା ଖଣ୍ଡ ଖାଇବା ଗ୍ୟାସ୍ ସମସ୍ୟାରେ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଲାଭଦାୟକ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ।ଯଦି ଆପଣ ଲେମ୍ବୁ ରସ ଏବଂ ମୂଳା ରସରେ ମିଶ୍ରିତ ପଥର ଲୁଣ ପିଅନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କ ପେଟର ଅତ୍ୟଧିକ ଚର୍ବି ଧୀରେ ଧୀରେ କମିଯାଏ।ଏଥିସହ ଏହାର ଗ୍ରହଣ କିଡନୀ ଷ୍ଟୋନକୁ ମଧ୍ୟ ଶେଷ କରିଥାଏ।

ମୂଳା ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣର ପ୍ରୋଟିନ୍, ଭିଟାମିନ୍ ଏ, ଭିଟାମିନ୍ ବି, ସି, ଆଇରନ୍, ଆୟୋଡିନ୍, କ୍ୟାଲସିୟମ୍, ସୋଡିୟମ୍, ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍, ଫସଫରସ୍, କ୍ଲୋରାଇନ୍ରେ ମିଳିଥାଏ। ଏହି ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱରେ ଭରପୂର, ଏହି ମୂଳା ଆପଣଙ୍କ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ପ୍ରତ୍ୟେକ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଲାଭଦାୟକ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ। ଦାନ୍ତର ହଳଦିଆ ରଙ୍ଗ କୁ ଦୂର କରିବା ପାଇଁ, ଆପଣ ଲେମ୍ବୁ ରସକୁ ଛୋଟ ଛୋଟ ଖଣ୍ଡରେ ମିଶାଇ ଦାନ୍ତରେ ଘଷନ୍ତୁ କିମ୍ବା କିଛି ସମୟ ଚୋବାଇ ଛେପ ପକାଇ ପାରିବେ ।ଏହିପରି, ଦାନ୍ତର ହଳଦିଆ କମିଯିବ। ମୂଳା ରସ ଧୋଇବା ପରେ ମଧ୍ୟ ଦାନ୍ତ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ହେବ।

radishhh

ଏହା ଛଡ଼ା ଆପଣ ମୂଳାକୁ ଔଷଧୀୟ ଶୈଳୀ ରେ ଜୁସ ବନାଇ ମଧ୍ୟ ସେବନ କରି ପାରିବେ। ମୂଳା ଜୁସ ପେଟ ସଫା କରିବା ସହ ମଧୁମେହ କୁ କମାଇ ଥାଏ, ପେଟ ସମସ୍ୟା ତଥା କୋଷ୍ଠ କାଠିନ୍ୟ ,ଗ୍ୟାଷ୍ଟିକ, ହଜମ ଶକ୍ତି ବୃଦ୍ଧି ଇତ୍ୟାଦି କରିଥାଏ, ଏହା ଆମ ଇମ୍ୟୁନିଟି ପାୱାର ମଧ୍ୟ ବଢ଼ାଇଥାଏ।  ଆବଶ୍ୟକୀୟ ସାମଗ୍ରୀ ; ମୂଳା, ଡାଲଚିନି,ଗୁଜୁରାତି ଏବଂ ରସୁଣ ୪କୋଲା। ମୂଳା ଜୁସ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବାର ବିଧି; ମୂଳା ସହ ସମସ୍ତ ସାମଗ୍ରୀ କୁ ପାଣି ମିଶାଇ ଗ୍ରାଇଣ୍ଡ କରି ଦିଅନ୍ତୁ ।ଏହାକୁ ସପ୍ତାହରେ ୩ ଥରେ ନିଶ୍ଚିତ ସେବନ କରନ୍ତୁ। ଏଭଳି ଅଧିକ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ତଥ୍ୟ ପାଇଁ ଆମକୁ ଫଲୋ କରନ୍ତୁ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *