unnamed

ଆପଣଙ୍କ ରକ୍ତଚାପ ହ୍ରାସ କରିବାର ଏହି 5 ଟି ଖାଦ୍ୟ ବିଷୟରେ ଜାଣନ୍ତୁ |

HEALTH

ଭଜା ଏବଂ ଲୁଣିଆ ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବା ଏବଂ ଅଧିକ ପନିପରିବା ଫାଇବରରେ ଅଧିକ ପନିପରିବା ପୁରା ଫଳ, ବାଦାମ ଏବଂ କମ୍ ଚର୍ବିଯୁକ୍ତ ଦୁଗ୍ଧ ବାଛିବା ପାଇଁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି। ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପକୁ ରୋକିବା ପାଇଁ ଏହା ଖାଦ୍ୟପେୟର ଏକ ଅଂଶ। ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପ ହେଉଛି ଏକ ଅବସ୍ଥା ଯାହାକୁ ଆମେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଭଲ ଭାବରେ ଜାଣିଛୁ। ଅବସ୍ଥା ଏତେ ବ୍ୟାପିଛି ଯେ ଯୁବକମାନେ ମଧ୍ୟ ଏଥିରୁ ବଞ୍ଚିତ ନୁହଁନ୍ତି।

ANGA

ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପ ସ୍ତର ଦ୍ୱାରା ଏହି ଅବସ୍ଥା ବର୍ଣ୍ଣିତ ଧମନୀ କାନ୍ଥରେ ରକ୍ତର ଶକ୍ତି ବହୁତ ବଡ ହେଲେ ଏହା ହୁଏ। ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପ ଏକ ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ରୋଗ କିମ୍ବା ଆମର ଖରାପ ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ଜୀବନ ଶୈଳୀ ପସନ୍ଦ ଦ୍ୱାରା ହୋଇପାରେ। ରକ୍ତଚାପ ସ୍ତରକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବାରେ ଏକ ଭଲ ଖାଦ୍ୟ ଏକ ଦୀର୍ଘ ରାସ୍ତା ଦେଇପାରେ। ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପ ପାଇଁ ଖାଦ୍ୟ ବିଷୟରେ ଜାଣନ୍ତୁ ଆପଣଙ୍କର ଖାଦ୍ୟରେ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରିବାକୁ କିଛି ଖାଦ୍ୟ ହେଉଛି ପ୍ରଥମେ କଦଳୀ ଏହି ନରମ, ସହଜରେ ପିଲିଂ ଏବଂ ସହଜରେ ଖାଇବା ଫଳ ପୋଟାସିୟମରେ ଭରପୂର, ପୋଟାସିୟମ୍ ସୋଡିୟମର ନକାରାତ୍ମକ ପ୍ରଭାବରୁ ରକ୍ଷା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ।

ପୋଟାସିୟମ୍ ଏକ ଭାସୋଡିଲେଟର ଭାବରେ କାମ କରେ ଯାହା ଆପଣଙ୍କୁ ପରିସ୍ରା ଏବଂ ଅଧିକ ସୋଡିୟମ୍ ବାହାର କରିଦିଏ।ଦ୍ଵିତୀୟରେ ପାଳଙ୍ଗ ପୋଟାସିୟମରେ ଭରପୂର ଅନ୍ୟ ଏକ ସୁପରଫୁଡ୍। ଏଥିସହ, ପାଳଙ୍ଗ ଫୋଲିକ୍ ଏସିଡ୍ ଏବଂ ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମର ଏକ ଉତ୍ତମ ଉତ୍ସ। ସ୍ଲୁଇସ୍, ସାଲାଡ୍, ସପ୍, ପନିପରିବା ଇତ୍ୟାଦି ତିଆରି କରିବା ପାଇଁ ଆପଣ ପାଳଙ୍ଗ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ। କଦଳୀ ହେଉଛି ସବୁଠାରୁ ସୁସ୍ଥ ପତ୍ରଯୁକ୍ତ ପନିପରିବା ତୃତୀୟରେ ବିଟ ଗାଢ଼ ଲାଲ ମୂଳ ପନିପରିବା ହୃଦୟ ସୁସ୍ଥ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ସହିତ ପ୍ୟାକ୍ ହୋଇଛି, ସବୁଠାରୁ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉଛି ପୋଟାସିୟମ୍।

ପ୍ରତ୍ୟେକ 100 ଗ୍ରାମ ବିଲାତି ପ୍ରାୟ 325 ମିଲିଗ୍ରାମ ପୋଟାସିୟମ ଧାରଣ କରିଥାଏ। ବିଟ୍ ମଧ୍ୟ ଫାଇବର, ଫୋଲେଟ୍ ଭିଟାମିନ୍ ବି ମାଙ୍ଗାନିଜ୍, ଆଇରନ୍ ଏବଂ ଭିଟାମିନ୍ ସି ର ଏକ ଉତ୍ତମ ଉତ୍ସ। ପ୍ରତିଦିନ ଏକ ଗ୍ଲାସ୍ ବିଟ୍ ରସ ପିଅନ୍ତୁ ଏବଂ ନିଜ ପାଇଁ ଫଳାଫଳ ଦେଖନ୍ତୁ।କମ୍ ଚର୍ବି ଦହି ଆମେରିକୀୟ ଜର୍ଣ୍ଣାଲ ଅଫ୍ ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପରେ ପ୍ରକାଶିତ ଏକ ଅଧ୍ୟୟନ ଅନୁଯାୟୀ, ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପରେ ପୀଡିତ ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ ସପ୍ତାହରେ ମାତ୍ର ଦୁଇ ସେବନ ଦହି ଉପକାରୀ ହୋଇପାରେ। ଦହି, ସସ୍ ଇତ୍ୟାଦି ପରି ଆପଣ ବହୁ ସଂଖ୍ୟକ ଦହି ଭିତ୍ତିକ ଖାଦ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିପାରିବେ। ଆପଣଙ୍କ ଖାଦ୍ୟରେ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣର ପ୍ରୋବୋଟିକ୍ସ ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରି ଅନ୍ତନଳୀ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିପାରେ।

HEART1

 

ପଞ୍ଚମରେ ବାଦାମ ପୁନଶ୍ଚ, ବାଦାମ ପୋଟାସିୟମର ଏକ ଉତ୍ତମ ଉତ୍ସ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ସେମାନେ ଓମେଗା ଫ୍ୟାଟି ଏସିଡ୍ ସହିତ ମଧ୍ୟ ପ୍ୟାକ୍ ହୋଇଥାନ୍ତି ଯାହା ପ୍ରାକୃତିକ ଭାବରେ ହୃଦୟକୁ ମଜବୁତ କରିବା ଏବଂ ହୃଦରୋଗକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବା ପାଇଁ ଜଣାଶୁଣା। ତେଣୁ, ଏହି ଖାଦ୍ୟଗୁଡ଼ିକୁ ଆପଣଙ୍କର ଉଚ୍ଚ ରକ୍ତଚାପ ଖାଦ୍ୟରେ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବ୍ୟାୟାମ କରିବାକୁ ମଧ୍ୟ ଭୁଲନ୍ତୁ ନାହିଁ।ମୁ ଆଶା କରୁଛି ଆମର ଏହି ଖବରଟି ଆପଣଙ୍କୁ ଭଲ ଲାଗିଥିବ ଯଦି ଟିକିଏ ଭଲ ଲାଗିଥାଏ ଆମକୁ କମେଣ୍ଟ ମାଧ୍ୟମରେ ଜଣାନ୍ତୁ ଏବଂ ତଳ ପେଜରେ ଲାଇକଟିଏ କରିଦିଅନ୍ତୁ I

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *