ଫଳ ଖାଇବା ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ ସମୟ ବିଷୟରେ ଜାଣନ୍ତୁ କେତେବେଳେ ଖାଇବେ ଆଉ କେତେବେଳେ ଖାଇବେ ନାହିଁ।

HEALTH

ଖାଲି ପେଟରେ ଫଳ ଖାଇବାର ଅନେକ ଉପକାର ଅଛି, ଯାହା ଶରୀରକୁ ଡିଟକ୍ସାଇଫ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ, ଶରୀରକୁ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଇଥାଏ ଏବଂ ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ। ଫଳ ଆପଣଙ୍କ ଖାଦ୍ୟର ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଂଶ। ଅନ୍ୟ ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବା ପରେ ଫଳ ଖାଇବା ଅନୁଚିତ। ଯେତେବେଳେ ଫଳ ପେଟରେ ଥିବା ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ହଜମକାରୀ ରସରେ ସଂସ୍ପର୍ଶରେ ଆସେ, ଖାଦ୍ୟର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ପଦାର୍ଥ ନଷ୍ଟ ହୋଇଯାଏ।

ଫଳ ସବୁବେଳେ ଖାଲି ପେଟରେ ଖାଇବା ଉଚିତ କାରଣ ଏହା ମଧ୍ୟ ଲାଭଦାୟକ ଏବଂ ଫଳ ଖାଇବା ପାଇଁ ଏହା ମଧ୍ୟ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଏବଂ ଉପଯୁକ୍ତ ସମୟ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯାଏ। ଅନ୍ୟଥା, ଫଳ ଖାଇବା ପରେ, ତୁମେ ଫୁଲିବା ଅନୁଭବ କରିପାରିବ ଏବଂ ସୌଚାଳୟକୁ ଯିବାକୁ ପଡିବ।
ଆମକୁ ଏପରି କିଛି ଫଳ ବିଷୟରେ ଜଣାନ୍ତୁ, ଯାହାକୁ ଆପଣ ଖାଲି ପେଟରେ ଖାଇପାରିବେ ଏବଂ ଅଧିକ ଲାଭ ପାଇପାରିବେ।

frut

ପ୍ରଥମେ କିୱି ଏହି ଫଳ ପୋଟାସିୟମ୍, ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍, ଭିଟାମିନ୍ ଇ ଏବଂ ଫାଇବରର ଏକ ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ଉତ୍ସ ଏହି ଫଳରେ ଭିଟାମିନ୍ ସି ର ପରିମାଣ କମଳା ର ଦୁଇଗୁଣ ଅଟେ। ଆପଲ ଏହା ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟ ଏବଂ ଫ୍ଲାଭୋନାଏଡ୍ର ଏକ ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ଉତ୍ସ ଏବଂ କୋଲୋନ୍ କର୍କଟ, ହୃଦଘାତ ଏବଂ ଷ୍ଟ୍ରୋକର ଆଶଙ୍କା ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ। ତେଣୁ ଖାଲି ପେଟରେ ଚପଲ ଖାଇବା ସବୁଠାରୁ ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ।

ଷ୍ଟ୍ରବେରି ଷ୍ଟ୍ରବେରିରେ ସର୍ବାଧିକ ପରିମାଣର ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟ ଥାଏ ଏବଂ ଶରୀରକୁ କର୍କଟ ସୃଷ୍ଟି କରୁଥିବା ଏଜେଣ୍ଟମାନଙ୍କଠାରୁ ରକ୍ଷା କରିଥାଏ, ରକ୍ତଭଣ୍ଡାରର ସଂକୋଚନକୁ ରୋକିଥାଏ ଏବଂ ମାଗଣା ରେଡିକାଲ୍ ଅପସାରଣ କରିଥାଏ। କମଳା ଖାଲି ପେଟରେ ଦୁଇରୁ ଚାରି କମଳା ଖାଇବା ଦ୍ଵରା ଥଣ୍ଡା ଦୂର ହେବା, କୋଲେ ଷ୍ଟ୍ରଲ ସ୍ତର ହ୍ରାସ ହେବା, କିଡନୀ ପଥର ରୋକିବା ଏବଂ କୋଲନ କର୍କଟ ହେବାର ଆଶଙ୍କା କମିଯାଏ।

strawberry

ତରଭୁଜ ଏଥିରେ ଜଳର ମାତ୍ରା 92 ପ୍ରତିଶତ। ଏଥିରେ ଗ୍ଲୁଟାଥିଅନ୍ ଥାଏ ଯାହା ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢାଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ। ଏହା ମଧ୍ୟ ଲାଇକୋପିନ୍ର ଏକ ଉତ୍ତମ ଉତ୍ସ ଯାହା ଏକ କର୍କଟ ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟ। ତରଭୁଜରେ ମିଳୁଥିବା ଅନ୍ୟ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ହେଉଛି ଭିଟାମିନ୍ ସି ଏବଂ ପୋଟାସିୟମ୍। ଅମୃତଭଣ୍ଡା ଭିଟାମିନ୍ ସି ସେମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଏକମାତ୍ର। ଅମୃତଭଣ୍ଡା ରସରେ ଫାଇବରରେ ଭରପୂର ଏବଂ କୋଷ୍ଠକାଠିନ୍ୟକୁ ରୋକିଥାଏ। ପେପରରେ କାରୋଟିନ୍ ଭରପୂର ଅଟେ, ଯାହା ଆଖି ପାଇଁ ଭଲ ବିବେଚନା କରାଯାଏ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *