face

ସବୁବେଳେ ଯୁବକ ରହିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି ତ ଏହି ଉପାୟଗୁଡିକ କରନ୍ତୁ।

NEWS

ଆଜିର ଦ୍ରୁତ ଗତିରେ ଜୀବନରେ ଲୋକମାନେ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣରେ ଶୋଇପାରୁ ନାହାଁନ୍ତି। ସୁସ୍ଥ ଜୀବନ ଏବଂ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଚେହେରା ପାଇଁ ଭଲ ନିଦ ଜରୁରୀ। ଭଲ ନିଦ୍ରାର ଅଭାବ ହେତୁ ଲଘୁଚାପ ଏବଂ ଥକାପଣ ଆରମ୍ଭ ହେବା ସହିତ ଚେହେରାର ସୋନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ଖରାପ ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇଥାଏ। କମ୍ ଶୋଇବା କେବଳ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପକାଇବ ନାହିଁ ବରଂ ଦାମ୍ପତ୍ୟ ଜୀବନ ଏବଂ ଶାରୀରିକ ସୋନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଉପରେ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ। ଯୁବକ ରହିବା ପାଇଁ ଭଲ ନିଦ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ। ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ କହିବାନୁସାରେ ଶରୀରରେ ଅତି କମରେ ଆଠ ଘଣ୍ଟା ଶୋଇବା ଆବଶ୍ୟକ।

ଏହି କାରଣରୁ ଲୋକମାନେ ସତେଜ ଅନୁଭବ କରନ୍ତି ଏବଂ ଚର୍ମ ଛୋଟ ରହିଥାଏ। ସେ କୁହନ୍ତି ଯେ ଯେତେବେଳେ ଲୋକମାନେ ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ନିଦ୍ରା ନିଅନ୍ତି, ଏହା ସେମାନଙ୍କ ମୁହଁରୁ ଜଣା ପଡିଥାଏ। ନୂତନ କୋଷଗୁଡ଼ିକ ପୁରୁଣା କୋଷଗୁଡ଼ିକର ସ୍ଥାନ ନେଇଥାଏ। ଯେଉଁମାନେ କମ୍ ନିଦ୍ରା ପାଆନ୍ତି ସେମାନେ କମ୍ ଆକର୍ଷଣୀୟ ଦେଖାଯାନ୍ତି। ସେମାନଙ୍କର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଭଲ ନୁହେଁ, ସେହିଭଳି ସେହି ଲୋକମାନେ ଭଲ ନିଦ ପାଇଥିବା ଲୋକଙ୍କ ଅପେକ୍ଷା ଅସନ୍ତୁଷ୍ଟ ରୁହନ୍ତି। ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ମହିଳାମାନଙ୍କୁ ଯୁବକ ଏବଂ ସୁନ୍ଦର ଦେଖାଯିବା ପାଇଁ,

facee

ସେମାନେ ଶୋଇବା ସମୟରେ ଏହିପରି 5 ଟି କାର୍ଯ୍ୟ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ। ନିୟମିତ ଶୋଇବା ଡକ୍ଟରଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ଲୋକମାନେ ପ୍ରତିଦିନ ଶୋଇବା ଏବଂ ନିୟମିତ ଜାଗ୍ରତ ହୋଇ ସୁସ୍ଥ ରୁହନ୍ତି। ପ୍ରତିଦିନ ଆଲାରାମ ସହିତ ଶୋଇବା ନିୟମିତ ନିଦ ଦେଇଥାଏ, ଯାହା ଚର୍ମକୁ ଯୁବକ ରଖେ। ଏହି ଅବସ୍ଥାରେ  ଶୋଇବା ସମୟରେ ଶରୀରର ସ୍ଥିତି ମଧ୍ୟ ବହୁତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ। କେତେକ ସେମାନଙ୍କ ପେଟ ଉପରେ ଶୋଇଛନ୍ତି ଏବଂ କେତେକ ବଙ୍କା। ଆସନ୍ତୁ ଆପଣଙ୍କୁ କହିବା ଯେ ପିଠିରେ ଶୋଇବା ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ବହୁତ ଭଲ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ |

SLEEP

ଗୋଟିଏ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ଶୋଇବା ଦ୍ୱାରା ଚେହେରା ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପଡିଥାଏ। ଏହା କରିବା ଦ୍ୱାରା ଚର୍ମର ସୋନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଉପରେ ବହୁତ ଖରାପ ପ୍ରଭାବ ପଡିଥାଏ। ଟିଭି ଏବଂ ଫୋନ୍ ବନ୍ଦ ରଖନ୍ତୁ। ଶୋଇବା ସମୟରେ ମନ ବହୁତ ଶାନ୍ତି ପାଇଥାଏ। ମନକୁ ଶାନ୍ତି ଦେବା ପାଇଁ ମୋବାଇଲ୍, ଟିଭି ଏବଂ ଲାପଟପ୍ ପରି ବୈଜ୍ଞାନିକ ଉପକରଣ ବନ୍ଦ କରି ଶୋଇବା ଉଚିତ୍। ଶୋଇବା ସମୟରେ ପ୍ରଥମ ଘଣ୍ଟା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ।

ଡକ୍ଟରଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ଯଦି ଆପଣ ବିଳମ୍ବରେ ଶୋଇଥା’ନ୍ତି କିମ୍ବା ଶୋଇ ନଥାନ୍ତି, ତେବେ ନୂତନ କୋଷଗୁଡ଼ିକ ପୁରୁଣା କୋଷରେ ପରିଣତ ହେବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହଁନ୍ତି। ଥକାପଣରୁ ମୁକ୍ତି ଜିନିଷଗୁଡିକ ନିୟମିତ ନହେବା ହେତୁ ଆପଣ ଚାପଗ୍ରସ୍ତ ଅନୁଭବ କରନ୍ତି ଯାହା ଉଚ୍ଚ ସ୍ତରର ହରମୋନ୍ ସୂଚାଇଥାଏ। ଭଲ ନିଦ ନେଇ ମୁହଁରେ କୁଣ୍ଡେଇ ମଧ୍ୟ ହୁଏ ନାହିଁ। ଚାପ ଏବଂ ଥକ୍କାପଣ ଦୂର କରିବା ପାଇଁ, ଯେଉଁ କୋଠରୀରେ ଆପଣ ସଠିକ୍ ଶୋଇଛନ୍ତି ସେହି ସ୍ଥାନକୁ ସଫା କରନ୍ତୁ। ଆବଶ୍ୟକ ନଥିବା ଜିନିଷଗୁଡିକୁ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ରୂପେ ବାହାର କରନ୍ତୁ। ଶୋଇବା ସମୟର 40 ମିନିଟ୍ ପୂର୍ବରୁ ରୁମ୍ ଆଲୋକକୁ ଅନ୍ଧକାର କରି ନିଜକୁ ଆରାମ କରୁଥିବା ସଙ୍ଗୀତ ଶୁଣନ୍ତୁ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *